עדכון אמצעי תשלום להוראת קבע 

מעוניין לעדכן את אמצעי התשלום במגדל להוראת קבע? מדריך מגדל לשירותך 


א. ניתן להוריד טופס הוראה לחיוב חשבון מהאתר (טופס 5) ולהחתים את הבנק שלך על טופס זה.  
אל תשכח לציין בטופס עבור אילו מוצרים אתה מעוניין לעדכן את אמצעי התשלום.
ב. אם לא ידוע לך איזה מוצרי חיסכון פנסיוני של מגדל יש לך, תוכל לבדוק ב"חשבון שלי",
לפנות אל סוכן הביטוח שלך או להתקשר למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 03-9201010.
ג. תוכל לשלוח את כל המסמכים למייל/פקס:

לפניות בנושא ביטוחי פרט, מנהלים, ביטוחי חיים ובריאות:
פקס: 03-9201020
מייל: mokedbi@migdal.co.il
לפניות בנושא קרנות פנסיה, מגדל מקפת ויוזמה:
פקס: 03-9201030 
מייל: mokedpe@migdal.co.il
לפניות בנושא קרנות השתלמות, קה"ל-פלטינום וקופות גמל:
פקס: 03-9201040 
מייל:
mokedge@migdal.co.il

או לכתובת הדואר היצירה 2 קרית אריה, פתח תקווה, מיקוד: 4951228, ת.ד 3063


א. חשוב לציין את מספר הפוליסה או התוכנית עבורם אתה מבקש לשנות את אמצעי התשלום.
מספר הפוליסה מופיע בדוח השנתי שלך, בחלק העליון של העמוד הראשון.
ב. טופס לעדכון  הוראת קבע למוצרי ביטוח חיים, ביטוח בריאות, קרנות השתלמות וקופות גמל.
הינו טופס מס' 5 וטופס לעדכון קרן פנסיה.
ג. אם יש לך קרן פנסיה, תוכל לפנות למרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 03-9201010 שלוחה 8 לקבלת הטופס המתאים.
ד אם יש לך ביטוח מנהלים/ קרן השתלמות או קופת גמל מטעם המעסיק – עדכון זה אינו רלוונטי
עבורך כי המעסיק משלם את התשלומים.
ה. אם הגורם המשלם עבור התוכנית אינו בעל קרבה ראשונה אליך, עליו לחתום על טופס זיקה
 ולצרף לטופס הוראת הקבע.
ו. במידה וישנם חודשים בהם לא שילמת לתוכנית שברשותך, עליך להסדיר את התשלום גם עבורם.
חשוב שתציין במכתב הבקשה כיצד תרצה להסדיר את התשלום:
תשלום אחד עבור כל החיובים שלא שולמו, כולל התשלום לחודש זה.
תשלומים לפי מספר החודשים: בכל חודש חיוב אחד + תשלום שוטף אחד, עד לתשלום כל החיובים.
(לדוגמה, אם לא שילמת במשך ארבעה חודשים, אזי במשך ארבעת החודשים הקרובים תחויב בכל
חודש בעבור שני חיובים – החיוב של אותו חודש + חיוב מחודשים קודמים).
תשלומים לפי בחירה: בכל חודש מס' חיובים + תשלום שוטף אחד עד לתשלום כל החיובים.
(לדוגמה, אם לא שילמת במשך ארבעה חודשים, תוכל לבחור לשלם בחודשיים הקרובים תשלום אחד שוטף + 2 חיובים מחודשים קודמים).
לתשומת ליבך, אם לא תציין באיזה אופן עלינו לגבות את התשלום עבור החיובים שלא שולמו, נגבה עבור כל החיובים שלא שולמו + התשלום השוטף.

במידת הצורך, סוכן הביטוח שלך או נציג מגדל יצור עימך קשר.
נשמח לעמוד לשירותך
  למוקד טלפוני: 03-9201010
 
מענה בימים א'-ה'
בין השעות 08:00-16:00
בימי ו', ערבי חג וחג סגור
קבלת קהל:
ימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00
בימי ו', ערבי חג וחג סגור
רחוב היצירה 2, קרית אריה, פתח תקווה
לשאר הסניפים >>
כתובת למשלוח דואר:
מגדל חברה לביטוח, ת.ד 3063 קרית אריה, פתח תקוה, מיקוד 4951106
הדפס צור קשר
 מגדל חברה לביטוח בע"מ
הודעת מערכת סגור חלון

הודעת מערכת

הודעת שגיאה סגור חלון
 
סגור חלון
אנא המתן.
טוען
סגור חלון