א. מלא את הטופס הבא: טופס תשאול בעת אירוע סייבר >
הטופס מיועד להודעת המבוטח על נזקים במערכות ה-IT אשר מקורם באירוע אבטחה, סחיטה, פגיעה במאגר מידע וכד'.
הטופס כולל פרטי האירוע ואנשי קשר.
ב. התקשר למוקד תביעות מגדל (הקו החם) 076-8868802
ג. דווח על הארוע וצוות מקצועי יסייע לך לטפל בארוע.
א. כל המסמכים התומכים בתביעה.
ב. כל מסמך אשר יתבקש ע"י מומחים שימונו לטיפול באם יהיה צורך בכך.
את המסמכים ניתן לשלוח אלינו באחת מהדרכים הבאות:
בדוא"ל: milerh@migdal.co.il
בפקס: מס' 03-6278508
יש להעביר את המסמכים בצירוף פרטים מזהים כגון: מס' תביעה, מס' פוליסה, מס' זהות, שם מלא ותאריך אירוע.
א. פתיחת תביעה: תביעה נפתחת בחברה עם הגשת טופס תביעה או מסירת הודעה מתאימה על האירוע.
ב. מינוי שמאי: החברה תמנה על פי שיקול דעתה ובהתאם לצורך שמאי לבדיקת אירוע הנזק אשר יערוך שומת נזק. מודגש כי אין במינוי השמאי ו/או בהערכתו בכדי להכיר בחבות על פי הפוליסה למקרה והיקפו.
ג. קבלת המידע והמסמכים מהתובע ודוח שמאי.
ד. ברור החבות והיקפה: תוך 30 יום, מהיום בו היו בידי החברה כל המידע והמסמכים שהחברה דרשה מהתובע לברור התביעה, תקבל החברה אחת מההחלטות הבאות:
תוכל להתעדכן במצב התביעה ע"י יצירת קשר עם סוכן הביטוח שלך או עם מוקד התביעות באמצעות שליחת הודעת Whatsapp לטלפון 054-9201028 או בטלפון 076-8868802 בימים א'-ה' בין השעות 8:30 ועד 16:00 או ע"י כניסה ל"מגדל שלי".
המוקד פועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.