דלג לתוכן
ביטוח דירה

מה זה ביטוח צד ג' לדירה, ולמה כ"כ חשוב שיהיה לכם כזה?

ביטוח צד ג' נתפס ברוב המקרים בעיקר עבור ביטוח רכב, אבל מתברר שהוא בעל חשיבות רבה מאוד גם עבור שוכרי דירות / בעלי דירות, ומקנה לכם שקט נפשי בכל מקרה בו אתם נדרשים לשפות לצד ג' בגין נזק שנגרם לו עקב רשלנותכם.


נזק לצד שלישי יכול להיות נזק רכוש או נזק גוף.


אחד המקרים השכיחים שעלולים לקרות הוא פגיעה ברכוש צד ג', שעלולה להיגרם כתוצאה מנזק בצנרת או הצפה, ואלו גרמו נזק לא רק לדירתכם אלא גם פגעו בדירות השכנים - פגעו בחפצים וברהיטים שלהם בצורה קשה, גרמו לרטיבות בקיר שדורשת טיפול, וכו'. במקרים אלו, האחראים לתיקון הנזקים שנגרמו הם אתם, כבעלי הדירה שגרמה לנזק, דבר שיחייב אתכם להוצאות כספיות לא מבוטלות.
סוגיה נוספת של צד ג', היא נזק גופני שנגרם לצד ג' בזמן שהותו בדירה שלכם. כך למשל, שליח פיצה שננשך ע"י כלבכם, חשמלאי שנפל בדירה עקב מרצפת רעועה, שכן שהחליק בכניסה לביתכם או שנפגע מחפץ שנפל מחלון הדירה. בכל אחד מהמקרים האלה רשאים הנפגעים להגיש כנגדכם תביעה לשיפוי כספי, ככל ותוכח רשלנותכם אתם עלולים לשאת בהוצאות הטיפולים הרפואיים או אובדן כושר עבודה, ולא פעם מדובר בסכומי כסף משמעותיים.


כאן בדיוק נכנס לתמונה ביטוח צד ג' בעלות אטרקטיבית.


המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות.
התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין עלון זה לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את
התעריפים המופיעים בעלון לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בעלון זה אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

 

אני רוצה להצטרף

ביטוח דירה
נדרש למלא את כל שדות הטופס
אני רוצה להצטרף