דלג לתוכן
ביטוח חיים

לוקחים אחריות על המשפחה

לוקחים אחריות על המשפחה

אולי הפכת להורה לא מזמן, ואולי הגעת לעמוד הזה אחרי תהליך מושכל ורציונאלי של מחשבה על העתיד, אבל דבר אחד בטוח: אתה מצטרף ליותר ויותר ישראלים המכירים בכך שכאשר מדובר במשפחה, צריך לקחת אחריות. אפשר להמשיך לקרוא לזה ביטוח חיים או ביטוח למקרה מוות,
אבל מגדל מעניקה לזה משמעות חדשה: ביטוח למשפחה.

יש לך הרבה דברים חשובים בחיים: הבית, הרכוש, הפרנסה... אבל יש דבר אחד שתמיד עומד מעל הכל, אצל כולנו: המשפחה, ואת העתיד של המשפחה אנחנו רוצים להבטיח, לפחות את החלק הכלכלי שלו. זאת המשמעות של ביטוח למשפחה.

החלטה הגיונית

לא הכל בשליטתך. בכל רגע בחיים עלול לקרות משהו בלתי צפוי, ועל הרגע הזה אנחנו מדברים: מה יקרה ברגע שיקרה לך משהו שימנע ממך את היכולת לפרנס ולדאוג למשפחה? מה יקרה, חס וחלילה, אחרי מותך?

אז מה עושים? איך מנהלים את החיים תוך התחשבות בסיכונים, וכיצד נערכים אליהם מראש?

כל אחד צריך, כל אחד יכול

כמו שנערכים לסיכונים אחרים בחיים, כמו תאונת דרכים או גניבת רכוש, כך ניתן להיערך גם לסיכון בפני מוות. קוראים לזה ביטוח חיים, או ביטוח למקרה מוות, או "ריסק", אבל המשמעות פשוטה: במקרה מותך, חס וחלילה, תקבל משפחתך סכומי כסף שיבטיחו את עתידה הכלכלי.

הביטחון מתחיל עכשיו

כאשר אתה מעוניין לדאוג לעתיד המשפחה שלך, כדאי להתחיל... עכשיו! וזאת משתי סיבות: ראשית, אין לדעת מה יקרה מחר וכל יום ללא ביטוח הוא יום ללא ביטחון. ושנית, אחד הפרמטרים המשמעותיים בקביעת המחיר הוא מצבו הבריאותי של המבוטח. מאחר שברוב סוגי הפוליסות המצב הבריאותי ההתחלתי הוא זה הקובע את גובה הפרמיה לשנים רבות (בהן המצב הבריאותי עלול להתדרדר) - כדאי להתחיל מוקדם.

איך מתחילים?

זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לך.
אתה מוזמן לברר כאן כמה ביטוח חיים אתה צריך? וכמובן כמה זה יעלה לך?
ואתה מוזמן ליצור איתנו קשר:
בטלפון >
באתר צור קשר >
באמצעות סוכן ביטוח >

כדי לקבל הצעה ולהבטיח את עתיד המשפחה שלך כבר מעכשיו.

אני רוצה להצטרף

ביטוח חיים
נדרש למלא את כל שדות הטופס
אני רוצה להצטרף