יצירת תוכן איכותי
חשוב לשלב באתר האינטרנט שלך תכנים שונים בנושאי ביטוח. תוכן איכותי ומקצועי באתר אשר מותאם קידום אתרים, יעלה את הדירוג שלך בתוצאות במנוע החיפוש.
העלאת תמונות שלך ושל צוות עובדי הסוכנות
הצגת תמונות רשמיות ואיכותיות של צוות עובדי הסוכנות, חושפת בפני הלקוח את "הפנים" מאחורי השם ומסייעת בחיזוק הקשר הבלתי אמצעי בינו לבין הסוכנות.
בחר תמונות טובות, העלה אותן לאתר האינטרנט ולדף הפייסבוק העסקי, תאר בקצרה את בעלי התפקידים והוסף אנקדוטות מעניינות. חשוב כמובן לשמור על נימה רצינית ומקצועית.
הצגת תמונותיהם של אנשי הצוות לצד תיאור תפקידם
האם באתרך מופיעות התמונות של אנשי הצוות לצד שמותיהם ותיאור תפקידם?
הדבר מסייע רבות לחיבור הקשר הבלתי אמצעי בין אנשי הצוות ללקוחות וגורם להם להרגיש קירבה ונוחות מול הסוכנות.
יש לכם מידע קבוע שאתם שולחים ללקוחות במייל?
באפשרותכם להתייעל ולהעלות את התוכן לאתר האינטרנט שלכם. לאחר מכן שלחו ללקוחות קישור לעמוד המתאים - שם יוכלו לקרוא את המידע!
אזור "שאלות ותשובות" באתר שלך
כמו בכל תחום בחיים, גם בענף הביטוח יש ודאי שאלות קבועות של לקוחות, אשר חוזרות על עצמן.
צור באתר שלך אזור:"שאלות ותשובות" שבו תיתן מענה קצר וברור לשאלות נפוצות. הפנה גולשים לשם. פלטפורמה שירותית ונוחה עם ערך מוסף.
העלאת מכתבי תודה לאתר שלך
אם יש ברשותך מכתבי תודה מלקוחות, בקש מהם רשות להעלותם לאתר שלך וכן לדף הפייסבוק העסקי.
אם אין ברשותך, תוכל לבקש מלקוח שאתה חש בנוח מולו, לכתוב טקסט מפרגן אודותיך ולהעביר לך לפרסום.
החורף מתקרב ובא? ידע את הלקוחות שלך על סיכונים אפשריים.
החורף מתקרב ובא? מומלץ ליידע את לקוחותיך בדיוור על סיכונים אפשריים של נזקי אקלים לדירתם. כך תעשה שירות טוב במידע המועיל שתספק להם, וכמו כן תגרום להם להרגיש שיש להם על מי לסמוך. עליך כמובן!
כלים דיגיטליים
יצרנו עבורך כלים דיגיטליים רבים שתוכל להטמיע באתר הסוכנות שלך. תוכל למצוא מגוון רחב של סימולאטורים מגוונים ובאנרים נוספים.
הכלים מדברים ללקוחות בגובה העיניים ויהפכו את האתר שלך לאינטראקטיבי ומעניין יותר.
האתר ככלי עזר
כמה פעולות פשוטות שיסייעו לך להביא את האתר לחשיפה גבוהה יותר ולהקל עליך את החיים:
חשוב ליזום במשרד ישיבה עם שאר העובדים ולעדכן אותם על קיומו של האתר. בקש מהם לעדכן גם את הלקוחות בכל שיחה על כך.
הטמע טפסים שימושיים באתר והפנה לקוחות להוריד אותם משם.
האתר הוא כלי להעברת מידע שוטף ללקוחות - הפנה אליו לקוחות ובקש מן העובדים לעשות גם כן.
השתמש באתר האינטרנט שלך למינוף מבצעים / חדשות ואירועים.
שמירה על עדכניות
הסוכנות עברה לכתובת חדשה? עובדים התחלפו? קיים מידע חדש אודות הסוכנות?
החשיבות של עדכון מידע שוטף באתר היא קריטית לדרך שבה האמינות והרצינות שלך תיראה בעיני הגולשים. מידע לא עדכני או מידע חסר, מראים על חוסר רצינות או השקעה.
עסק מנהלים על בסיס חלוקת זמן - שיווק באינטרנט גם כן.
הקצה לעצמך ביומן זמן מוגדר בשבוע שבו תוכל לטפל בניהול השיווק של הסוכנות באינטרנט בלבד (פעילות בשרתות חברתיות, דיוורים, העלאת תכנים לאתר ועוד). כך תעבוד ביתר יעילות ומיקוד.
הוספה של כתובות הפעילות שלך במדיה החברתית (פייסבוק, גוגל פלוס ועוד) היא חיונית.
צרף את שם העמוד, או כתובתו בכרטיסי ביקור, פלאיירים, חתימות דיגיטליות, דיוורים ועוד. כמו אתר האינטרנט, חשוב גם ליידע את הלקוחות, על פלטפורמות אחרות שהסוכנות מופיעה בהן.
יצירת תוכן איכותי
חשוב לשלב באתר האינטרנט שלך תכנים שונים בנושאי ביטוח. תוכן איכותי ומקצועי באתר אשר מותאם קידום אתרים, יעלה את הדירוג שלך בתוצאות במנוע החיפוש.
העלאת תמונות שלך ושל צוות עובדי הסוכנות
הצגת תמונות רשמיות ואיכותיות של צוות עובדי הסוכנות, חושפת בפני הלקוח את "הפנים" מאחורי השם ומסייעת בחיזוק הקשר הבלתי אמצעי בינו לבין הסוכנות.
בחר תמונות טובות, העלה אותן לאתר האינטרנט ולדף הפייסבוק העסקי, תאר בקצרה את בעלי התפקידים והוסף אנקדוטות מעניינות. חשוב כמובן לשמור על נימה רצינית ומקצועית.
הצגת תמונותיהם של אנשי הצוות לצד תיאור תפקידם
האם באתרך מופיעות התמונות של אנשי הצוות לצד שמותיהם ותיאור תפקידם?
הדבר מסייע רבות לחיבור הקשר הבלתי אמצעי בין אנשי הצוות ללקוחות וגורם להם להרגיש קירבה ונוחות מול הסוכנות.
יש לכם מידע קבוע שאתם שולחים ללקוחות במייל?
באפשרותכם להתייעל ולהעלות את התוכן לאתר האינטרנט שלכם. לאחר מכן שלחו ללקוחות קישור לעמוד המתאים - שם יוכלו לקרוא את המידע!
אזור "שאלות ותשובות" באתר שלך
כמו בכל תחום בחיים, גם בענף הביטוח יש ודאי שאלות קבועות של לקוחות, אשר חוזרות על עצמן.
צור באתר שלך אזור:"שאלות ותשובות" שבו תיתן מענה קצר וברור לשאלות נפוצות. הפנה גולשים לשם. פלטפורמה שירותית ונוחה עם ערך מוסף.