שירותי חירום וסיוע ללקוחות מגדל, אשר רכשו את הכיסויים/ההרחבות במסגרת הפוליסה, ינתנו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, באמצעות מוקדי החירום השונים.
לאתר פמי פרימיום > לאתר שגריר >
מוקד רפואי מטפל בשעת חירום במקרים הבאים:
א. הזמנת ביקור רופא לבית המבוטח - טלפון: 03-5688139, 03-5688190 או *656 מכל טלפון, מייל: Kfirs@b-well.co.il.
ב. ניתוחי חירום וטיפול חירום בשיניים - טלפון: 073-2049169, מייל: Kfirs@b-well.co.il.
ניתן לפנות בימים א-ה בין השעות 16:00 ל 08:30 למחרת, בסופי שבוע ובחגים.
ג. פמי פרימיום- טלפון: 03-9535656 או *6560 מכל טלפון, מייל: femi_emergency@femi.com
טלפון מהארץ: 03-9206912, מחו"ל: 972-3-9206912
פקס: 972-3-9226380
ארה"ב: 717-3-128917
migdal@ima-mc.com
סקייפ: assistance.ima
במידה והמבוטח אושפז בבית חולים בחו"ל, יש ליידע מיידית את מוקד הסיוע לקבלת הנחיות להמשך טיפול.
מוקד שירותי רכב ודרך - מטפל בשעת חירום במקרים הבאים:
א. רכב חליפי - במקרה של נזק עקב תאונה, גניבה וטוטאל-לוס.
ב. רדיו חליפי - במקרה של גניבת רדיו מרכב.
ג. שבר שמשות - שירותי תיקון שמשות בכיסוי מלא.
ד. שירות אח"מ.
בלו - טלפון: 5688554- 03 או 6261* מכל טלפון נייח או נייד. מייל: blue-il.co.il. אתר החברה >
שגריר מערכות בע"מ - טלפון: 1-22-28-888 או *8888 מכל טלפון נייח או נייד, מייל: mail@shagrir.co.il. אתר החברה >
שבר שמשות: "אוטוגלס" טלפון: 03-6507777, "א.א. גלס" טלפון: 02-6409999
* לתשומת ליבך, המידע הינו לידיעה כללית בלבד ואיננו מהווה הצעה ואף אינו מהווה תחליף לקריאת הוראות הפוליסה. מסמך זה לא ישמש לקביעת הזכויות והחובות על-פי תנאי הפוליסה או ככלי פרשנות. התנאים המחייבים את החברה הינם תנאי הפוליסה וההרחבות שנרכשו בלבד.