
היחידה לפניות הציבור, עומדת לשירותך, ככל שאינך מרוצה מהמענה או השירות שקיבלת במסגרת יחידות השירות הקיימות בחברה.
אנו מחויבים לפעול בהוגנות, במקצועיות ובאכפתיות, ולטפל בכל פנייה בכבוד הראוי.
כל פנייה נבחנת בקפידה מול הגורמים המקצועיים הרלוונטיים, תוך שאיפה לספק מענה מהיר ואיכותי – לא יאוחר מ-30 ימים ממועד קבלתה.
במקרים חריגים, בהם נדרש זמן נוסף לבירור, נעדכן אותך בהתאם.
אנחנו רואים בכל פנייה גם הזדמנות ללמוד ולהשתפר - כדי להמשיך ולשפר את השירות ללקוחותינו בעתיד.
מידע נוסף:
לשירותך תמיד,
בת-שבע לוין
סמנכ"ל - ממונה על פניות הציבור ואזרחים ותיקים.
ידוע לי כי כל פניה לפניות הציבור מוקלטת ואני מסכים כי כל מידע אישי שמסרתי ו/או שיועבר במסגרת פנייתי זה וכל מידע נוסף שאמסור (ביחד להלן: "המידע") יישמר במאגרי המידע של מגדל חברה לביטוח בע"מ ו/או מגדל מקפת קרנות פנסיה וקופות גמל בע"מ ו/או גופים בשליטת מגדל אחזקות ביטוח ופיננסיים בע"מ ו/או מי מטעמן (ביחד להלן: "קבוצת מגדל") ו/או ישותף ביניהם, ויעובד בהתאם לשימושים המנויים במדיניות הפרטיות שנזכרת להלן, לרבות בכל עניין הקשור לניהול, תפעול ושירות של פוליסות, תוכניות ו/או מוצרים על שמי, פילוח ועיבוד סטטיסטי, דיוור ישיר, יצירת קשר, שירותים נוספים וקיום חובות שבדין.
אני מאשר שהמידע נמסר מרצוני ובהסכמתי ולא חלה עלי חובה חוקית למסור אותו. כמו כן, ידוע לי כי אי מסירת המידע תמנע מקבוצת מגדל את היכולת לספק לי את השירותים באופן מיטבי.
אני מאשר כי המידע יועבר לצדדים שלישיים לצורך המטרות הנ"ל, לרבות לסוכני ביטוח, בעלי רישיון, ספקים, מבטחי משנה, גורמים מתפעלים ונותני שירותים.
ידוע לי כי בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981, הנני רשאי לעיין במידע שמנוהל לגביי, וכי יש לי את הזכות לבקש את תיקונו אם נמצא כי אינו שלם או מעודכן.
בבקשה למימוש זכות העיון, ניתן לפנות למוקד קשרי הלקוחות באמצעות טלפון 03-9201010 או דואר אלקטרוני mokedbi@migdal.co.il. (יש לשים לב לאיזה מוקד יש להפנות)
מדיניות הגנת הפרטיות זמינה עבורך בכתובת https://www.migdal.co.il/support/privacy-and-data-security או באפליקציית מגדל.