בשנים האחרונות יותר אנשים במגזר העיסקי מבינים שעולם העסקים איננו מנותק מהחברה הכללית, שתאגידים אינם "איים" שתכליתם רק להשיא ערך לבעלי המניות, אלא מצפים מהם להשיא ערך נוסף לככל למחזיק עניין (stake holders) של התאגיד.
הדבר מקבל משנה תוקף בימים אלו של מגפת הקורונה שמטלטלת חברות קהילות ומדינות ברחבי העולם. יותר ויותר אנשים שהם ממחזיקי העניין של התאגיד (עובדים, לקוחות, משקיעים, ספקים ועוד) מחפשים ייעוד ומשמעות הן כעובדים במקום העבודה והן כלקוחות אשר מעמידים ציפיות מחברה עסקית הנותנת שירותים או מוכרת מוצרים.
אחריות תאגידית היא גישה ניהולית הרואה בתאגיד אחראי על הדך שבה הוא מתנהל ומשפיע על החברה והסביבה. מדובר בהתנהגות היומיומית של התאגיד, בדרך שבה הוא מנהל את העסקים שלו, בדרך שהוא מתייחס ומנהל את העובדים שלו, היחס שלו ללקוחות, לספקים , מסרים וערכים שהוא מעביר בפרסומות שלו, איזו השפעה סביבתית יש לפעילות הכוללת שלו ועוד.
אנו במגדל בוחנים באופן מתמיד את התנהלותנו אל מול מחזיקי העניין שלנו ופועלים להרחיב השפעתנו החיובית. החל מפרוץ משבר הקורנה נתנו דעתנו באופן מיוחד על ההשפעת המגפה על כלל מחזיקי העניין שלנו ופעלנו באופן שיסייע להם.