
לקוחות שיש ברשותם מוצרי ביטוח בתוקף ומוצרי ביטוח שאינם בתוקף (בשלוש השנים האחרונות), בעולמות הביטוח הבאים: חיים / בריאות / חיסכון / פנסיה / גמל והשתלמות/ ביטוח כללי / ביטוח נסיעות לחו"ל / חיסכון לכל ילד / מקבלי קצבה.
בשירות "מגדל שלי" תהנה ממידע זמין אודות תוכניות הביטוח, הפנסיה והפיננסים שלך במגדל, צפייה בדוחות שנתיים ורבעוניים, צפייה בסטטוס התביעות שלך, עדכון אמצעי תשלום ותשלום חוב, הדפסת הצהרות הון ואישורי מס, עדכון פרטים ושינוי מסלולי השקעה.
לא. שירות "מגדל שלי" ניתן ללא תשלום כחלק מהשירות ללקוחות מגדל.
במידה ולא קבלת את קוד ההפעלה יש ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות בטלפון 03-9201010.
מטעמי אבטחת מידע והגנה על המידע האישי שלך עליך ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות בטלפון 03-9201010 לביצוע תאימות בנתונים.
לקרנות פנסיה מקפת, קרנות השתלמות וקופות גמל מופק דוח בנפרד.
פוליסת השקעה בריאה / עתיד בריא הינה פוליסת בריאות עם מרכיב חיסכון. הפוליסות המופיעות בדוח הרבעוני הינן פוליסת ביטוח חיים עם חיסכון.
על מנת לשנות פרטי מוטבים למקרה פטירה יש למלא ולשלוח טופס מס' 425 בנושא קרן השתלמות וגמל. טופס מס' 568 בנושא ביטוח ובריאותוטופס מס' 493 בנושא פנסיה. להורדת הטפסים >
לפניות בנושא ביטוח ובריאות:
מייל: mokedbi@migdal.co.il
פקס: 03-9201020
לפניות בנושא פנסיה, גמל והשתלמות יש לשלוח טופס מקורי בדואר ישראל:
דואר: לכבוד מגדל לשירותך, רח' היצירה 2 קרית אריה, פתח תקווה, מיקוד: 4951106, ת.ד 3063
על מנת לעדכן מספר זהות שגוי יש לשלוח:
לפניות בנושא ביטוח:
מייל: mokedbi@migdal.co.il
פקס: 03-9201020
לפניות בנושא פנסיה:
מייל: mokedpe@migdal.co.il
פקס: 03-9201030
לפניות בנושא גמל והשתלמות:
מייל: mokedge@migdal.co.il
פקס: 03-9201040
דואר: לכבוד מגדל לשירותך, רח' היצירה 2 קרית אריה, פתח תקווה, מיקוד: 4951106, ת.ד 3063
על מנת לעדכן מצב משפחתי ו/או שם משפחה יש לשלוח:
לפניות בנושא ביטוח:
מייל: mokedbi@migdal.co.il
פקס: 03-9201020
לפניות בנושא פנסיה:
מייל: mokedpe@migdal.co.il
פקס: 03-9201030
לפניות בנושא גמל והשתלמות:
מייל: mokedge@migdal.co.il
פקס: 03-9201040
או לדואר: לכבוד מגדל לשירותך, רח' היצירה 2 קרית אריה, פתח תקווה, מיקוד: 4951106, ת.ד 3063
במקרה של עזיבת עבודה הפוליסה עוברת לבעלותך. יש להמציא את המסמכים הבאים:
1. מכתב מהמעסיק המציין תאריך עזיבת עבודה והעברת בעלות הפוליסה/תכנית קרן הפנסיה לבעלותך.
2. במידה וקיימים פיצויים והינך זכאי/ת להם - טופס 161 לצורך התחשבנות מס על הפיצויים.
עליך לפנות אל סוכן הביטוח שלך או אל יועץ פנסיוני למתן ייעוץ להמשך הפוליסה/התכנית.
ייתכן ובין מועד שליחת המכתב לקבלתו שולמו הכספים בפוליסה/תכנית קרן פנסיה. ניתן לבדוק באתר האם שולמו. במידה ולא שולמו, עליך לפנות אל המעסיק שלך או אל סוכן הביטוח על מנת שידאג להעביר את התשלומים אל חברת הביטוח.
עליך לפנות אל סוכן הביטוח או אל המעסיק במקום העבודה החדש לצורך הסדרת העברת הבעלות של הפוליסה/תכנית לטובת המעסיק החדש.
פוליסה מסולקת היא פוליסה מוקפאת, שהופסקו בגינה תשלומי הפרמיה, אך עדיין קיימים ערכי פדיון (סכומי כסף שנצברו). הכיסוי הביטוחי למקרה מוות שנרכש, וכיסויים נוספים, אם היו קיימים, מתבטלים.
עליך לפנות אל סוכן הביטוח שלך או אל מרכז שירות לקוחות בטלפון 03-9201010 לצורך קבלת פרטים.
עליך למלא טופס מס' 568 ולשלוח במייל או בפקס. להורדת הטופס >
מייל: mokedbi@migdal.co.il
פקס: 03-9201020
עליך לפנות אל סוכן הביטוח שלך.
יש לחתום על טופס ביטול מס' 787 חתום על ידי כל המבוטחים ולשלוח באחת הדרכים הבאות. להורדת הטופס >
במידה ויש מכתב הסרת שיעבוד בבנק יש לשלוח.
מייל: mokedbi@migdal.co.il
פקס: 03-9201020
דואר: לכבוד מגדל לשירותך, רח' היצירה 2 קרית אריה, פתח תקווה, מיקוד: 4951106, ת.ד 3063
תשלום בכרטיס אשראי: יש למלא את הטופס המצורף, לציין את המספר המלא של כרטיס האשראי, לציין את מספר הפוליסה הרלוונטית ולחתום.
בקשה לתשלום בכרטיס אשראי >
תשלום בהוראה לחיוב חשבון: יש להחתים את הבנק על הוראה לחיוב חשבון, ולשלוח את ההוראה החתומה בציון מספר הפוליסה הרלוונטית אל מרכז שירות לקוחות.
הוראה לחיוב חשבון >
מומלץ לשלוח טופס הוראת קבע דרך אתר הבנק.
לפניות בנושא ביטוח:
מייל: mokedbi@migdal.co.il
פקס: 03-9201020
לפניות בנושא פנסיה:
מייל: mokedpe@migdal.co.il
פקס: 03-9201030
לפניות בנושא גמל והשתלמות:
מייל: mokedge@migdal.co.il
פקס: 03-9201040
דואר: לכבוד מגדל לשירותך, רח' היצירה 2 קרית אריה, פתח תקווה, מיקוד: 4951106, ת.ד 3063