מדריך מגדל לשירותך
שירותים עצמיים
דו"ח שנתי נשלח לעמיתים בסוף חודש מרץ ומציג נתונים לסוף השנה החולפת. בדו"ח מרוכזים ערכי פדיון, סכומי ביטוח ופרמיות ששולמו בגין כל המוצרים שברשותך בקבוצת מגדל: פוליסת ביטוח, תכנית פנסיה, קרן השתלמות וקופת גמל, משולמים ומוקפאים, באותה שנה.
לכל מוצר יש דוח שנתי המופק עבורו. במידה וברשותך מספר מוצרים בחיסכון ארוך טווח, יישלחו אליך מספר דוחות בהתאמה למספר המוצרים.
דוח שנתי מקוצר נשלח באמצעות הדואר או באמצעי דיגיטלי. ניתן לצפות בדוחות השנתיים המקוצרים והמפורטים ובדוחות הרבעוניים וכן במצב העדכני עבור המוצרים שברשותך אונליין ב"מגדל שלי".
לצפייה בדוחות שלי >
באפשרותך להזמין את הדו"ח באמצעות שירות אוטומטי הפועל 24/7 (גם כשמרכז שירות הלקוחות סגור) בטלפון: 03-9201010.
אם במהלך אותה השנה הפוליסה/התוכנית/החשבון בוטלו, יופק דוח שיכלול בתוכו את השינוי.