מוקד תרגום בשפת הסימנים
כחלק מקידום הנגישות במגדל ופעילותנו להנגשת השירות לקהילת החירשים, תוכלו לתקשר עם מוקד שירות הלקוחות בימות השבוע א'-ה' בין השעות 8:00-16:00 באמצעות אפליקציית Sign Now בשיתוף חברת תקשוב.
ביכולתך לבצע שיחת שירות בוידאו ולהנות מתקשורת אישית יעילה ונוחה הכוללת מגוון שירותים, ובכך מאפשרת לנהל את תוכניות הביטוח, הפנסיה והפיננסים שלך בעצמאות מלאה.
לשירות זמין עם מתורגמנית ניתן להיכנס לקישור מטה.
לידיעתך, על ידי כניסה לקישור ניתנת ההסכמה לקיום שיחת שירות באמצעות וידאו עם נציג/ת תרגום בשפת הסימנים.
לבקשות ספציפיות ושאלות בנושא האפליקציה מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות של Sign Now בוואטספ למספר 050-3060461
או לינק לוואטספ של שירות לקוחות עובר חירשים>>
לסרטון הדגמה כיצד מדבר אדם חירש באמצעות האפליקציה עם נותן שירות לחץ כאן>>