דלג לתוכן

רק במגדל - רשימת הרופאים המנתחים הרחבה בישראל

אין דבר חשוב יותר בחייו של אדם מאשר בריאותו שלו ושל יקיריו, שהרי בלעדיה איכות החיים מתדרדרת במהירות וגורמת לסבל רב לחולה עצמו ולבני משפחתו, הן במישור הפיזי והרגשי והן במישור הכלכלי.

ביטוח בריאות מגדל שם לעצמו מטרה עליונה להבטיח לכם שבכל מקרה של גילוי מחלה או מצב חירום רפואי - מבוטחי הפוליסה יקבלו את הטיפול הטוב והמקיף ביותר, בדרך מהירה, יעילה ומדויקת, כך שאתם תוכלו להתרכז רק בהחלמה ובשיקום, ללא כאבי ראש מיותרים.

ביטוח בריאות מגדל מעמיד לשירותכם את רשימת הרופאים המנתחים מהרחבות בישראל הכוללת כ- 1,200 מנתחים - מהבכירים ביותר בתחומם - העומדים לרשותכם בכל רחבי הארץ - מצפון ועד דרום.

ככלל, רמת הרפואה הציבורית בארץ היא מהגבוהות בעולם, אולם הזמינות והגמישות שלה לוקה בחסר פעמים רבות. ביטוח בריאות מגדל מאפשר לכם לבחור את הרופא המועדף עליכם בזמן ובמקום המתאימים לכם, פקטור מהותי המבדיל בין הטיפול הרפואי הטוב ביותר המגיע לכם, לבין השירותים הזמינים לכם במסגרת מערכת הבריאות הציבורית. בנוסף, ביטוח בריאות פרטי מאפשר לכם לבחור את המנתח הפרטי המתאים ביותר עבורכם, את מקום הניתוח, אופן הניתוח והזמן הנכון ביותר בו צריך לבצע את ההליך הכירורגי. כך, הזכות לבחור את המנתח המטפל, מעניקה למבוטח שליטה מלאה על כל שלבי התהליך הרפואי, דבר שבהחלט יכול להציל את חייו. בנוסף, ביטוח בריאות מגדל מכסה גם את הוצאות הניתוח מהשקל הראשון וללא מחייב בהשתתפות עצמית.

 

המנתח הטוב ביותר, באיזור הנוח ביותר
הזכות לבחור את המנתח שלכם חיוני עוד יותר במצב שבו מתעורר צורך בניתוח שיש לבצעו במהירות האפשרית, תוך מיקוד באיכות טיפול מיטבית ומיקום נוח עבור החולה ובני משפחתו. הבחירה מבין רשימה רחבה מאוד של רופאים המתמחים במגוון התמחויות, היא אלמנט בעל חשיבות רבה מאוד להצלחת הטיפול ולשקט הנפשי שלכם ושל יקיריכם. ביטוח בריאות מגדל מציע לכם לבחור אישית את המטפל מבין רשימת הרופאים המנתחים מהרחבות ביותר ישראל, הנמצאים בפריסה ארצית נרחבת, כך, שלצד ההתמודדות המורכבת עם מצב רפואי סבוך - הן לחולה והן למשפחתו - תוכלו להיות רגועים שאתם נמצאים בידיים הטובות ביותר שיש, ושבחרתם לעצמכם את המנתח שיספק לכם טיפול איכותי ומקצועי ברמה רפואית גבוהה ואינה מתפשרת, ובבית החולים הקרוב למקום מגוריכם, כך שיהיה לבני המשפחה נוח וקל לבוא ולבקר אתכם במהלך הניתוח ובתקופת האשפוז שלאחריו.

המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין כתבה זו לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את התעריפים המופיעים בכתבה לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בכתבה זו אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם. 

אני רוצה להצטרף

ביטוחי בריאות
נדרש למלא את כל שדות הטופס
  • יש לך כבר ביטוח בריאות פרטי?
אני רוצה להצטרף