דלג לתוכן
ביטוח דירה

מגדל נותנת לך כבעל דירה הגנה מקיפה!

עבור חלק גדול מאתנו, הבית קרוב לוודאי הנו הנכס היקר ביותר שנרכוש במהלך החיים. הממון הרב שמושקע בדירה, ראוי להגנה הטובה ביותר, ולכן חשוב לבחור בפוליסה שתבטח את המבנה, הרכוש והתכולה מפני נזקים וסיכונים שונים ותוודא שגם במקרה של פגיעה בצד שלישי, תהיו מוגנים.

ביטוח מבנה
ביטוח המבנה בפוליסת הדירה מיועד לכסות נזקים שעלולים להיגרם למבנה הדירה ולצמודותיו שבבעלותכם. לדוגמת: חלונות הבית, הקירות, הרצפה, התקרה, הגג, הדלתות, מתקני חימום והסקה, מחסן, אינסטלציה וצנרת, מערכות סולאריות לחימום מים, מרפסות, מתקני טלפון, מתקני החשמל, שערים ,גדרות ועוד. ביטוח המבנה מכסה מגוון סיכונים כגון: שריפה, ברק, התפוצצות, רעידת אדמה, נזקי סערה ועוד. חשוב לדעת, כי ביטוח המבנה, כולל בנוסף למתן כיסוי כספי לנזק ישיר הנגרם למבנה הדירה, גם כיסוי כספי על הוצאות עקיפות, אשר נגרמו בגלל נזק המוגדר בפוליסה. למשל, אובדן שכר דירה, עלות שמאים, שכר אדריכלים וכו'. אך מה קורה למשל, בעת פריצה, חלילה, לדירה וגניבת חפצי ערך יקרים, או במקרה של הצפה שמקורה ממתקני האינסטלציה וההסקה? כאן נכנס לתמונה ביטוח התכולה.

ביטוח תכולה
ביטוח התכולה נועד לכסות נזקים לרכוש בביתכם ולכל מה שנמצא בתוך הדירה עקב מקרה ביטוח מכוסה, לדוגמת: רהיטים, ארונות ברחבי הבית, תכולת הבית, או מוצרי חשמל, כמו מקרר, תנור אפייה ומדיח כלים פוליסה זו מגנה מפני נזקים הנגרמים לרכוש בביתכם כתוצאה מפריצה, גניבה, שוד, שריפה,נזקי רעידת אדמה, סערה, שיטפון ועד הצפה ממקור מים חיצוני. ומה לגבי אורחים ובעלי מקצוע? עבורם מגדל מציעה ביטוח צד ג'.

מגדל נותנת לך כבעל דירה הגנה מקיפה

כיסוי בגין נזקי מים
כיסוי בגין נזקי מים מיועד לכסות נזקים לדירה כתוצאה מהימלטות או דליפה של מים (או כל נוזל אחר) מתוך מתקני האינסטלציה ו/או ההספקה של הדירה בממצעות שרברב פרטי ו/או שרברב שבהסדר בהתאם לבחירת המבוטח במועד עשיית הפוליסה. הרחבה לסכום ביטוח נוסף בבית משותף פיצוי נוסף בהתאם לסכום הביטוח שנרכש בפוליסה, בסעיף זה, בגין נזק שנגרם למבנה הדירה, בבית משותף, אשר בבעלותך כתוצאה מנזק מרעידת אדמה או מסיכונים מכוסים אחרים (ככל שנרכש הרחבה מתאימה) בשיעור שאינו קטן מ 70% מסכום ביטוח הדירה וקביעת שמאי מקרקעין.

ביטוח צד ג'
החיים שלנו מתרכזים בבית, המזמן אליו מידי פעם אורחים ובמקרה הצורך גם בעלי מקצוע. אך מה קורה, חלילה, כאשר מישהו מהם מועד ונפצע אצלנו בבית? שריפה שפורצת בדירה ומתפשטת לדירה סמוכה? עציץ לפתע נופל ממרפסת הדירה ופוגע ברכב חונה? אנו, כבעלי/שוכרי הדירה יכולים להימצא אחראיים על כל מה שקורה בה. ביטוח צד ג' מעניק שיפוי בגין אחריות בעל/שוכר הדירה עבור סיכון זה וסיכונים נוספים הנכללים בהגדרה של אירוע תאונתי או נזק לרכוש של צד שלישי בתחומי הדירה.
אתם קובעים את היקף הפוליסה לאחר שפירטנו והצגנו בפניכם את מגוון הכיסויים, תוכלו לבחור לרכוש את היקף הכיסוי המתאים לכם בפוליסה.

הרחבות נוספות הניתנות לביטוח במסגרת הפוליסה:

  • כיסוי כל הסיכונים לתכשיטים ושעוני יד, דברי ערך (תמונות ,שטיחים, כלי נגינה ויצירות אומנות) ורכוש נייד (מצלמות, מצלמות ווידאו ומחשב נייד אישי).
  • כיסוי כל הסיכונים למבנה ולתכולה בסכום מוגבל. כיסוי נזקי מים.
  • ביטוח תכולת כספות בבנק.
  • הרחבה לנזקי טרור מעל מס רכוש.
  • אפשרות להרחבת חבות (אחריות) מעבידים לעובדי משק הבית בביטוח מבנה ותכולה. 

אתם מוזמנים לרכוש פוליסת ביטוח דירה ולדעת שבכל מקרה יש מגדל מאחוריכם!


המידע האמור הוא מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות עפ"י תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות.
התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד ובכל מקרה של סתירה בין עלון זה לבינם, יגברו תנאי הפוליסה. לחברה הזכות לעדכן את
התעריפים המופיעים בעלון לפי שיקול דעתה הבלעדי, בכל עת. האמור בעלון זה אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

אני רוצה להצטרף

ביטוח דירה
נדרש למלא את כל שדות הטופס
אני רוצה להצטרף